تحصیل در ارمنستان,ثبت شرکت در ارمنستان,اخذ افامت ارمنستان

تحصیل در ارمنستان,ثبت شرکت در ارمنستان,اخذ افامت ارمنستان

وبلاگ تخصصی ارمنستان,تور,تحصیل در ارمنستان 0037495492827

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 3091
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1





دوره زبان در ارمنستان

تحصیل در دانشگاه های معتبر جهانی اغلب مستلزم داشتن مدرک زبان آیلتس یا تافل می باشد اما از آنجایی که اخذ این مدارک در ایران با دشواری هایی همراه می باشد اغلب دانشجویان ایرانی ترجیح می دهند ابتدا در دوره های آموزشی خارج از کشور شرکت کرده سپس وارد دانشگاه های شوند.

ارمنستان یکی از کشورهایی می باشد که دارای کالج های زبان بسیار معتبری در سطح بین المللی می باشد. دوره زبان در ارمنستان از کیفیت و اعتبار بسیاری برخوردار می باشد.

ارمنستان از جمله کشورهایی است که برگزار کننده دوره های زبان آیلتس و تافل می باشد و همه ساله افراد بسیاری از سراسر جهان جهت شرکت در دوره های زبان ارمنستان و اخذ مدرک زبان به این کشور زیبا و پیشرفته مهاجرت می نمایند.

دوره های آموزشی زبان جنرال مختص آن دسته از افرادی می باشد که تمایل به کار کردن و یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند.

آن دسته از افرادی که در دوره های زبان آکادمیک شرکت می نمایند نمره آیلتس آن ها میبایست حداقل 6 باشد و آن دسته از افرادی که در دوره های زبان جنرال شرکت می نمایند میبایست حداقل نمره آیلتس 5/5 را اخذ نمایند.

متقاضیان تحصیل زبان در ارمنستان ابتدا میبایست در یک مصاحبه جهت تعیین سطح که از سوی کالج های زبان برگزار می شود شرکت نمایند سپس در مقطع مربوطه مشغول به تحصیل شوند. اغلب کالج ها و دانشگاه های ارمنستان جهت رفاه حال دانشجویان بین المللی خوابگاه های دانشجویی با کلیه امکانات رفاهی در اختیار دانشجویان قرار می دهند.

هزینه زندگی دانشجویی و اقامت در خوابگاه های دانشجویی ماهانه حدود 180 دلار می باشد که البته این هزینه با توجه به امکانات هر خوابگاه متغیر می باشد.

البته دانشجویان می توانند به صورت اختصاصی یا گروهی منزلی را اجاره نمایند که اجاره منزل با کلیه امکانات ماهانه حدود 200 تا 400 دلار می باشد.

هزینه خوراک در ارمنستان نیز ماهانه از 200 دلار می باشد که این مبلغ با توجه به نحوه زندگی هر فرد متغیر می باشد. از مزایای شرکت در دوره های زبان ارمنستان می توان به مواردی همچون: اعطای مدارک معتبر آیلتس و تافل در سطح بین المللی، هزینه های تحصیل و زندگی مقرون به صرفه ، نزدیکی و داشتن مرز زمینی با ایران، امنیت اجتماعی بسیار بالا و فرهنگ نزدیک با ایران اشاره کرد.

 

تحصیل در ارمنستان

تور های ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تحصیل در ارمنستان، ،
:: برچسب‌ها: دوره های زبان در ارمنستان, امتحان ایلتس در ارمنستان, امتحان تافل در ارمنستان, هزینه زندگی در رامنستان, هزینه دور های زبان در ارمنستان, خوابگاه دانشجویی در ارمنستان,
نوشته شده توسط amir malek در

تحصيل در ارمنستان

 

موفقیت در دستان شما ست اگر بخواهید

  

 

ارمنستان بهترين مکان براي ادامه تحصيل در مقاطع کارشناسي،کارشناسي ارشد،دکترا ودکتراي تخصصي که بدون  کنکور و پيش دانشگاهي وبدون نياز به مدرک زبان ميباشد.

 مزايا:

 1- به زبان انگليسي

 2- ارزان و امن

 3- نزديکي فرهنگ بين دو کشور

 4- قابل انتقال به ايران

 5- داشتن مرز زميني و هوايي با ايران و حرکت روزانه يک تا دو اتوبوس بين دو کشور

 لیست دانشگاههاي ارمنستان:

کلیک کن

0037495492827

 



:: موضوعات مرتبط: تحصیل در ارمنستان، ،
:: برچسب‌ها: تحصيل در ارمنستان, تحصيل در ارمنستان, لیست دانشگاههاي ارمنستان,
.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط amir malek در

مطالب پیشین

صفحه قبل 1 صفحه بعد


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by armeniastudy