ارمنستان

تحصیل در ارمنستان,ثبت شرکت در ارمنستان,اخذ افامت ارمنستان

تحصیل در ارمنستان,ثبت شرکت در ارمنستان,اخذ افامت ارمنستان

وبلاگ تخصصی ارمنستان,تور,تحصیل در ارمنستان 0037495492827

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 3118
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1





ارمنستان

   ایرانی های بسیاری در سال به این کشور مسافرت می کنند. فهرست دیدنی های این کشور که بیشتر آن ها در پایتخت یعنی ایروان متمرکز هستند عبارتند از میدان هراپارک ، پارک آبی ارمنستان ، کاسکاد (هزار پله) ، بنای یاد بود قتل عام ارامنه ، گالری ملی ارمنستان ، موزه جنگ ارمنستان ، کلیسای اچمیادزین ، معبد گازنی ، معبد ایروان ، خورویراب و کارخانه آرارات ، آشتاراک ، اوشاکان و آمبرت ، دلیجان نهرسوان و مراکز تفریحی که می توانیم نام ببریم عبارتند از هراپارک ( میدان اصلی شهر ) اپرا ( کافه و رستوران رو باز ) خیابان خانجیان و ماشتوش پارک مادر ارمنستان شهر مقدس و تاریخی اجمیازین ( کلیسای معروف ) دریاچه سوان ( مرتفع ترین دریاچه آب شیرین دنیا ) و جنگل های راقگازرو با پیست های متنوع اسکی معبد گارنی متعلق به قرن اول میلادی جنگلهای دلیجان و پارک آبی ایروان اشاره نمود. برای اینکه بدانید در ارمنستان و شهر ایروان به کجا روید حتماً اطلاعات بالا را به خاطر بسپارید. اما شمایی که با تور ارمنستان به شهر ایروان می روید و می خواهید بدانید که تور ایروان برای خرید شما را به کجا می برد اطلاعات زیر برای شما مفید فایده خواهد بود. مکان هایی که در ایروان برای خرید مناسب است به شرح زیر است. داشیر ، هرازدان ، بنگلادش ، هاباستان ، هانراخانوت (البسه) پتاک (مواد غذایی) ورنسیاز (صنایع دستی) از جمله مراکز خرید شهر ایروان است. شمایی که در تور ارمنستان مشارکت کرده اید حتماً از راهنمای تور خود خواهید پرسید که برای صرف نهار و نوشیدنی باید به کجا بروید. رستوران های متعددی در این زمینه وجود دارد از جمله رستورانهای ارفی GOR VILLAGE - OLD YEREVAN معروف هستند و رستورانهای ایتالیایی ، چینی ، مکزیکی ، لبنانی ، ایرانی آریا در خیابان تومانیان و روسینی در خیابان آبویان معروف و شناخته شده هستند. رستورانهای ییلاقی در دره هزاردان نیز با فضای متفاوت و موسیقی زنده دیدنی هستند. اما تور ارمنستان بدون شناخت آب و هوای این منطقه چندان قابل اجرا و مشارکت نیست. ماههای آذر ، دی و بهمن زمستانی سرد و بارندگی دارد. ماههای اسفند و فروردین و اردیبهشت بهار بسیار دلپذیر گاهی همراه با بارندگی است. درجه حرارت بین 7 تا 12 درجه سانتیگراد است. ماه های خرداد و تیر و مرداد تابستانی گرم با آفتابی دلپذیر و فضایی کاملا متفاوت و دلنشین با درجه حرارت بین 24 تا 32 درجه سانتیگراد است و ماههای شهریور ، مهر و آبان پاییزی بسیار خوش و مناظری رویایی و درجه حرارت بین 8 تا 17 درجه سانتیگراد دارد.

بازدید از شهر ایروان و دریاچه سوان در برنامه تور حاضر گنجانده شده است اما کسانی که به ارمنستان می روند همیشه به دنبال این هستند که بدانند ارمنستان چه مکان هایی برای دیدن دارد. ارمنستان کشوری است دیدنی و قابل توجه. ایرانی های بسیاری در سال به این کشور مسافرت می کنند. فهرست دیدنی های این کشور که بیشتر آن ها در پایتخت یعنی ایروان متمرکز هستند عبارتند از میدان هراپارک ، پارک آبی ارمنستان ، کاسکاد (هزار پله) ، بنای یاد بود قتل عام ارامنه ، گالری ملی ارمنستان ، موزه جنگ ارمنستان ، کلیسای اچمیادزین ، معبد گازنی ، معبد ایروان ، خورویراب و کارخانه آرارات ، آشتاراک ، اوشاکان و آمبرت ، دلیجان نهرسوان و مراکز تفریحی که می توانیم نام ببریم عبارتند از هراپارک ( میدان اصلی شهر ) اپرا ( کافه و رستوران رو باز ) خیابان خانجیان و ماشتوش پارک مادر ارمنستان شهر مقدس و تاریخی اجمیازین ( کلیسای معروف ) دریاچه سوان ( مرتفع ترین دریاچه آب شیرین دنیا ) و جنگل های راقگازرو با پیست های متنوع اسکی معبد گارنی متعلق به قرن اول میلادی جنگلهای دلیجان و پارک آبی ایروان اشاره نمود. برای اینکه بدانید در ارمنستان و شهر ایروان به کجا روید حتماً اطلاعات بالا را به خاطر بسپارید. اما شمایی که با تور ارمنستان به شهر ایروان می روید و می خواهید بدانید که تور ایروان برای خرید شما را به کجا می برد اطلاعات زیر برای شما مفید فایده خواهد بود. مکان هایی که در ایروان برای خرید مناسب است به شرح زیر است. داشیر ، هرازدان ، بنگلادش ، هاباستان ، هانراخانوت (البسه) پتاک (مواد غذایی) ورنسیاز (صنایع دستی) از جمله مراکز خرید شهر ایروان است. شمایی که در تور ارمنستان مشارکت کرده اید حتماً از راهنمای تور خود خواهید پرسید که برای صرف نهار و نوشیدنی باید به کجا بروید. رستوران های متعددی در این زمینه وجود دارد از جمله رستورانهای ارفی GOR VILLAGE - OLD YEREVAN معروف هستند و رستورانهای ایتالیایی ، چینی ، مکزیکی ، لبنانی ، ایرانی آریا در خیابان تومانیان و روسینی در خیابان آبویان معروف و شناخته شده هستند. رستورانهای ییلاقی در دره هزاردان نیز با فضای متفاوت و موسیقی زنده دیدنی هستند. اما تور ارمنستان بدون شناخت آب و هوای این منطقه چندان قابل اجرا و مشارکت نیست. ماههای آذر ، دی و بهمن زمستانی سرد و بارندگی دارد. ماههای اسفند و فروردین و اردیبهشت بهار بسیار دلپذیر گاهی همراه با بارندگی است. درجه حرارت بین 7 تا 12 درجه سانتیگراد است. ماه های خرداد و تیر و مرداد تابستانی گرم با آفتابی دلپذیر و فضایی کاملا متفاوت و دلنشین با درجه حرارت بین 24 تا 32 درجه سانتیگراد است و ماههای شهریور ، مهر و آبان پاییزی بسیار خوش و مناظری رویایی و درجه حرارت بین 8 تا 17 درجه سانتیگراد دارد . از این رو باید گفت چهار فصل را می توان در ارمنستان گذراند اما فصل های گرم تر مثل بهار و تابستان ایدآلترین موقع برای مسافرت به این کشور است در آینده نزدیک اطلاعات جامع تری از کشور و تور ارمنستان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دریاچه سوان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان و در استان گغارکونیک قرار دارد. این دریاچه که بزرگ‌ترین دریاچهٔ قفقاز و از بزرگ‌ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در جهان است در بلندای ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان است.

شهر ایروان یکی از سه شهر مهم قفقاز جنوبی، پایتخت ارمنستان و محبوب ارمنیان جهان است.

شهری با تاریخ بیش از ۲۸۰۰ سال در دامنه کوه آرارات و بر کرانه رود هرازدان. آنچه ابتدا قلعه اِربونی در تمدن اورارتو بود، در دهه ۱۹۳۰ چهره عوض کرد و از نو ساخته شد و امروز ایروانِ زیباست.

 با موقعیت استراتژیک مهم خود بارها نبردگاه عثمانی‌ها، پارس‌ها و امپراطوران روس بوده است. از این نبرد‌ها آنچه نصیب ایروان شد ویرانی‌های پیاپی بود که بلایایی طبیعی چون زلزله‌ای در قرن هفدهم، که شهر را یکپارچه به خاک نشاند، نیز بر آن افزود. با این حال بناهایی از اریوانِ کهن تا به حاضر دوام آورده‌اند که ایستایی مردمش را نیز به یاد می‌آورد.در دوران شوروی شهر بطور جدی بازسازی شد. بر پایه نقشه‌های الکساندر تمانیان معمار شهر بی نقص زمان شد. مرکز شهر، گرچه کمتر از روی نقشه‌ها پیش رفت، چون جواهری از سبک معماری نخستین شوروی است. در آن زمان شهر را بر مبنای رنگ سنگ‌های بکار رفته در بناهایش، شهر صورتی نامیدند.

 جاذبه‌ها

 از جاذبه‌های اصلی گردشگری شهر می‌توان از بازمانده‌های یک دژ اورارتویی،‌ قلعه اربونی، متعلق به قرن هفتم پیش از میلاد نام برد. موزه‌ها، خانه/موزه‌ها، مناظر طبیعی شگرف و پارک‌ها از دیگر دیدنی‌های شهر بشمار می‌روند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: چرا ارمنستان؟، ،
نوشته شده توسط amir malek در

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by armeniastudy